برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1405/03/26 - 06:12
  • - تعداد بازدید: 19
  • - تعداد بازدیدکننده: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بنا به گزارش کاظمی مسئول روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان

گامی نو در توانمندسازی جامعه؛ تدوین نقشه راه آموزش همگانی پیشگیری از سرطان در آذربایجان غربی

برگزاری کمیته علمی-اجرایی آموزش همگانی پیشگیری و کنترل سرطان در معاونت بهداشت

روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد ماه، نشست کمیته علمی-اجرایی آموزش همگانی راهنمای خودمراقبتی برای پیشگیری و کنترل سرطان به ریاست دکتر بانی، معاون فنی معاونت بهداشت و با حضور مدیران و رؤسای گروه‌های فنی در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر بانی با تأکید بر اهمیت استراتژیک مدیریت بیماری‌های غیرواگیر اظهار داشت: خودمراقبتی کلیدی‌ترین نقش را در پیشگیری از سرطان ایفا می‌کند و اولویت اصلی ما در این کمیته، توانمندسازی آحاد جامعه برای تغییر سبک زندگی و شناسایی زودهنگام علائم هشداردهنده است.در ادامه، خدیجه کاظمی، رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت، به تشریح جزئیات دستورالعمل تشکیل این کمیته پرداخت و اهداف عملیاتی آن را برای حاضرین قرائت نمود.

بخش اصلی این نشست به بررسی تخصصی محتوای آموزشی اختصاص یافت که طی آن، سرفصل‌های کتابچه و راهنمای (گایدلاین) کشوری پیشگیری و کنترل سرطان میان مدیران و رؤسای گروه‌های فنی جهت بررسی کارشناسی تقسیم شد. همچنین مقرر گردید محتواهای آموزشی چندرسانه‌ای (میدیا) بر اساس این سرفصل‌ها تولید و جهت دسترسی گسترده ذینفعان در سامانه رشد بارگذاری شود.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,گالری عکس,گالری فیلم
  • کد خبر : 29776
کلمات کلیدی
خدیجه کاظمی
خبرنگار

خدیجه کاظمی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب